Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

το κοκκινο δωματιο ο δολοφονος

το κοκκινο δωματιο ο δολοφονος

Για τον Καταλανό τεχνικό που υπηρέτησε την Μπαρτσελόνα για 8 χρόνια (2008-2016) θα είναι η πρώτη φορά που θα τεθεί αντιμέτωπός της και είναι λογικό η επιστροφή στο «σπίτι» του να είναι ξεχωριστή.


συχνοτητες καναλιων χορτιατης

GettyImages 168522805
(Πηγή: Getty Images / Jamie McDonald)


«Είμαι σε μια νέα ομάδα, είναι μια τελείως καινούρια κατάσταση για εμένα. Μέχρι τώρα ήσασταν οι δημοσιογράφοι που κάλυπταν το ρεπορτάζ της ομάδας μου και τώρα είστε αντίπαλοί μου. Αυτό είναι κάτι φυσιολογικό. Είμαι πολύ ευτυχισμένος στην Αθήνα, άπαντες στην ομάδα με έχουν υποδεχθεί με τον καλύτερο τρόπο. Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού με σταματούν στον δρόμο, αγαπούν τον Παναθηναϊκό. Είμαι πολύ άνετα και έχω το συναίσθημα ότι είμαι πολύ καλά αν και μόλις 40 ημέρες» ήταν οι σχετικές δηλώσεις του Πασκουάλ στη Συνέντευξη Τύπου.



Xavi Pascual torna per primera vegada al Palau al capdavant del @paobcgr #EurolligaE3
▶️ https://t.co/5Ue3ZEszXb pic.twitter.com/whUwE6rcFj

— Esport3 (@esport3) December 1, 2016


κομμωτηριο κηφισια προσφορα
το κοκκινο δωματιο ο δολοφονος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου