Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

πάνελ πολυουρεθάνης πλαγιοκάλυψης τιμες

πάνελ πολυουρεθάνης πλαγιοκάλυψης τιμες
αποδεικτικο φορολογικησ ενημεροτητασ με παρακρατηση

Το γεγονός αυτό κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, αν εξετάσει κάποιος τους «πυλώνες» πάνω στους οποίους οι εταιρείες αυτές στηρίζονται και δη, τις αξίες τις οποίες ακολουθούν πιστά. Η συνέπεια, η αξιοπιστία και η προσήλωση στην ποιότητα, αποτελούν αναμφίβολα τρία βασικά στοιχεία τα οποία χαρακτηρίζουν μια σύγχρονη επιτυχημένη επιχείρηση - ακόμη και σε τομείς οι οποίοι έχουν πληγεί περισσότερο από τις συνέπειες της κρίσης. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της εταιρείας ΒΑΡΕΛΑΣ και του ιδιοκτήτη της, του επιχειρηματία κ. Νίκου Βαρελά.


πάνελ πολυουρεθάνης πλαγιοκάλυψης τιμες

Το μοντέλο της επιτυχίας


Πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία, η οποία από το 1975 δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο ειδών υγιεινής και πλακιδίων, αντιπροσωπεύοντας αποκλειστικά κορυφαίους οίκους της Ελλάδας και του εξωτερικού. Με ένα μεγάλο πελατολόγιο και συνεργάτες εντός και εκτός Ελλάδος, η εν λόγω εταιρεία σημειώνει ανοδική πορεία και κάθε χρόνο προσθέτει μεγάλα projects στο ενεργητικό της.


Πράγματι, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι εκατοντάδες έργα στον ελλαδικό χώρο, και όχι μόνο, φέρουν την υπογραφή της: Από γνωστές ξενοδοχειακές μονάδες (ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε τα ξενοδοχεία Wydham, Margi, Branco, Wilton Holdings και Mariot) μέχρι οικίες γνωστών επιχειρηματιών και σημαντικά έργα που βρίσκονται αυτό το διάστημα σε εξέλιξη και μεταξύ άλλων αφορούν στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μας, αλλά και το Ασκληπιείο Βούλας. Αξίζει ακόμη να αναφερθεί πως η ΒΑΡΕΛΑΣ συνεργάζεται με τον παγκοσμίου φήμης οίκο ROCA.


Πώς, όμως, μια εταιρεία καταφέρνει να ακολουθεί ένα επιτυχημένο και αποτελεσματικό μοντέλο ανάπτυξης επί 43 συνεχόμενα χρόνια; Ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είχε μιλήσει στους New York Times τον Ιούνιο του 2014, αναφορικά με το ζήτημα της οικονομικής κρίσης, αποκαλύπτοντας το πώς ο ίδιος αντιμετώπισε το θέμα. Συγκεκριμένα, σε δημοσίευμα της γνωστής αμερικανικής εφημερίδας σχετικά με τον φόβο του αποπληθωρισμού στην Ευρώπη, ο κ. Βαρελάς είχε αναφερθεί στα μέτρα τα οποία κλήθηκε να λάβει, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η επιχείρησή του θα έβγαινε δυνατή από την κρίση και κυρίως, ότι θα παρέμενε ανταγωνιστική. Σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε πως οι αποφάσεις και οι κινήσεις του κ. Βαρελά στέφθηκαν με επιτυχία.


Η αλήθεια είναι, ωστόσο, ότι πέρα τα μέτρα που έλαβε, το «μυστικό» πίσω από την εξέλιξη της εταιρείας, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνογνωσία του ιδιοκτήτη της και φυσικά στην ίδια τη φιλοσοφία της επιχείρησης, η οποία δεν είναι άλλη από το «όλα για τον άνθρωπο».


βαρελασ1




φτωχεια στην ινδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου